Arbo is het leidende merk voor arboprofessionals met ambitie. Een toonaangevende titel! We ondersteunen de arboprofessional in zijn dagelijks werk met iedere week twee email-nieuwsbrieven, 8 tot 10 (nieuws)artikelen, 3 print-tijdschriften, boeken, tools, een kennisbank, whitepapers, voorbeelddocumenten en opleidingen/events.
Elke dag werkt de Arbo-redactie (afwisselend thuis en vanuit ons prachtige kantoor in Zeist) er hard aan om het meest toonaangevende arbo-platform van Nederland te blijven.
Heb jij kennis van veilig en gezond werken of wil je je daarin verdiepen? Van: "Hoe voorkom je een burn-out", tot "Stappenplan voor veilig werken met gevaarlijke stoffen". Van: "Zo buig je weerstand op de werkvloer om tot gedragsverandering", tot: "Wat te doen na een melding van ongewenst gedrag". Spreekt het jou aan om hier verdiepende én actuele content over te schrijven? Kun je het leesgedrag van websitebezoekers analyseren en daar conclusies aan verbinden voor nieuwe publicaties? Kom dan team Arbo versterken als online contentspecialist.
Wij zijn op zoek naar een online contentspecialist:
- Je bent een enthousiaste, nieuwsgierige en ervaren redacteur met een passie voor online. Je bent de spin in het web van Arbo. Het is jouw primaire taak om arboprofessionals aan onze online community te binden, in alle fases van de customer journey.
- Je schrijft en creëert vakgerichte need to know-informatie in de vorm van onder andere artikelen, whitepapers en nieuwsbrieven.
- Je post dagelijks berichten op social media.
- Je bent onderdeel van de redactie van Arbo en werkt nauw samen met de uitgever, (hoofd)redactie, marketing, events en sales.
- Je speelt een belangrijke rol in de verdere uitbouw van het online platform én het imago van ons merk.
Kortom, je voegt vanuit jouw expertise waarde toe aan het online platform. En wie kan dit nou beter dan jij?
Wie ben jij?
Idealiter ben je opgeleid als journalist met een afgeronde HBO of WO opleiding. Journalistieke ervaring en affiniteit met veiligheid en gezondheid op de werkvloer zijn een pre. Maar we horen ook graag van je als je contentmarketeer bent en je je meer wilt ontwikkelen in het schrijven van journalistieke producties. Je bent een online liefhebber: je hebt verstand van de verschillende facetten van online content en social media. Je weet wat een customer journey is en kan content omzetten in conversie. Je bent goed in het optimaliseren van webpagina’s. Jij gaat ingewikkelde materie begrijpelijk maken!
Wat krijg jij?
- Betrokken collega's. Het team bestaat uit (hoofd)redactie, marketing, sales, events, en uitgever.
- Een hybride werkvorm, waarbij we afwisselend thuis en in ons prachtige nieuwe kantoor in Zeist werken.
- Veel flexibiliteit om je dag in te delen. Wij geloven in zelfstandig werkende mensen met hart voor het team.
- We werken 36 uur per week (=fulltime), maar 32 uur is ook bespreekbaar.
- Begeleiding bij het maken, publiceren en delen van journalistieke producties.
- Veel ruimte voor initiatief, creativiteit en nieuwe ideeën. We horen graag wat jij wilt doen en wat volgens jou beter zou kunnen.
- Een marktconform salaris op basis van je ervaring o.b.v. 36 uur. Uiteraard bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze-budget dat je naar eigen inzicht kunt besteden en een uitstekende pensioenvoorziening. En niet te vergeten leuke extra's zoals (digitale) borrels en dart- en tafeltennisfaciliteiten!
Je bent overtuigd!
Solliciteer dan direct! Op de website van VMN Media tref je de complete vacaturetekst aan.
Heb je vragen over de procedure of over VMN Media als werkgever? Neem dan direct contact op met onze Corporate Recruiter Jasper Magis via 0615643950 / jaspermagis@vmnmedia.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met uitgever Thijs van Pinxteren via thijsvanpinxteren@vmnmedia.nl of via 06 20970561.